barabrollopstankar.blogg.se

En blogg om allt vad bröllop innbär :)

Skriva egna löften och hålla tal???

Publicerad 2012-11-19 23:03:47 i Allmänt,

 
Hur ska ni göra??
 
Jag tror att jag är för blödig för det. Kan bara börja gråta av tanken när vi står där framme och lovar varandra evig kärlek.. 
 
Har också tankar på att hålla ett tal för m2b på middagen, men samma där. Det kanske bara blir jätte töntigt när jag inte får fram ett ord... försöker hitta tips på om hur man kan försöka undvika niagarafallen från ögonen under dessa alt. Denna stund. Hur är ni? Klarar ni av att hålla er, eller är ni som jag och gråter till extrem home makeover ;)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-01-05 19:53:14

Ojoj, gud vad svårt. Jag gråter ju till ICA-reklamen när den är sorglig så för mig är det kört :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-01-14 10:10:32

Vi hade egna tal. Blev ett underbart (men nervöst) inslag under vigseln.

Jag ahr berättat mer om det här:
http://www.brollopstorget.se/Forum-1-88/m4234556.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela