barabrollopstankar.blogg.se

En blogg om allt vad bröllop innbär :)

Nu äre mycket igen och jag blir så jävla irriterad

Publicerad 2012-11-18 23:34:36 i Allmänt,

Idag tänkte vi ge en förinbjudan till en av de vi tänkt att ge på julafton!! Tyvärr sprack planen när hon inte var ensam ;) men men de kommer flerntilllfällen :)
 
ligger i en liten dust, eller dust o dust... Men de nya ägarna för lägenheten vi sålde! 
Jag glömde helt ärligt bort att göra rent i fläkten, förstår att de tyckte de var äckligt o så... Men jag erbjöd mig givetvis att att åka upp och städa av den, vilket de avböjde. De ville bara säga de!
 
sen "fattades" tydligen en nyckel, en nyckel som vi aldrig fått. Men fine, vi får väl fixa en till dom då eftersom de var viktigt för dom.  Så nu tycker vi att vi är klara med dom. Men stora delar av helgen har gått åt att svara på sms om dessa saker som vi redan vet och har kommit överrens om! Hur orkar man?!?! 
 
Saken hör till den också att vi också varit snälla mot dom och släppt in dom 1v tidigare i förrådet, där de lastade av massa kartonger. Sen fick dom även nyckeln till lägenheten 1-2 dagar tidigare (kommer inte ihåg vilket) 
jag var då tydlig med att finputset ej var klart, tillsammans med hallgolv och badrum (eftersom den där ventilen som skrivit om innan var sönder). Då säger man att det var lugnt om de bara var de lilla, jag sa då att de fick de avgöra. Jag hör ingenting då förarens man ringer om fläkten. Där gnäller man också på flammiga luckor i köket. De jag redan sagt inte var färdigt!!!
 
BLIR så irriterad. Ja just de glömde jag skriva att igentligen ska de ha tillgång till 1/12 men de ville så gärna in tidigare, så denna hyra delade vi på. För att vi villbevara hjälpsamma! Men vad får vi för det?! Inte mycket, ska fan kräva tillbaka min nyckelring som satt på min förra nyckel ;) haha den nivån ligger de på just nu... 
 
Ja just de glömde jag skriva att de ringde och ljög om att vår mäklare sagt att i ska betala tillbaka deras del på den delade hyran?? Vi ringer ju givetvis upp och frågar, och Givetvis har han inte sagt så... Blääää vilket folk de finns
 
nej nu har jag fått skriva av mig! Har ni också varit med om sånt skit?
 
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela