barabrollopstankar.blogg.se

En blogg om allt vad bröllop innbär :)

Back in bizz...

Publicerad 2012-11-06 10:30:24 i Allmänt,

Så var flytten nästan färdig!! Nu är det hög tid att börja med bröllopsplaneringen på riktigt ;)

Var på gekås igår och handlade inför jul och bröllop (var det tänkt) julklappar fanns det massvis av men grejer på bröllat fanns det inte gott om, såg fram emot mitt besök på panduros outlet som ligger ett stenkast ifrån gekås. Men vilken besvikelse!!

Det fanns inte ens en stämpel som det stod inbjudan på ): nej så om era tankar går att åka dit så blir ni garanterat besvikna!! Blir att hitta saker här i stan istället!

Det jag dock hittade till bröllopet var bokstäver som ska stå på honnörsbordet och en härlig fågelbur att lägga korten i :)
Har hunnit med ett besök i Västerås genom min idrott, slog då två flugor i en smäll ;) vi vann våran match med mycket och jag köpte en rulle tyll av en från BT

Har även börjat samla på mig glasburkar till att ha godis i och att ha ljus i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela